Pagina's

zondag 17 november 2013

Kringloopgeluk

Ik ging pas met little mister Moose naar de kringloopwinkel hier niet ver vandaan.
Ik kreeg hem niet meer mee.
Er stond een speelgoedfornuisje.
We waren op de fiets.
Ik probeerde hem om te kopen met een knuffel uit de gratis knuffelbak.
Hij wilde geen knuffel.
Ik wel. Ik zal hem binnenkort voorstellen.
Maargoed, ik ging wel blij naar huis.
Ik vond namelijk o.a. deze Lotto-doos.
Het was spannend want hij zat dichtgeplakt met plakband.
Er zat wel een plakkertje op met "compleet".
Wat ik niet eens echt belangrijk vond ;-)
De inhoud was prachtig.
Eén van de bomen ligt al klaar voor een snailmail.
Extra leuk was dat op de achterkant ook nog hele mooie plaatjes stonden.
Serieus kringloopgeluk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!