Pagina's

maandag 16 december 2013

Pompompom

Ik wilde pompommakers hebben.
Want die zag ik ergens.
Ik had al visioenen van pompomslingers.
Maar ik wil zo veel.
Dus ik had ze nog niet.
Toen wilde het dochtertje van mijn vriendin ze.
En zij was jarig.
Dus ja.
Dan koop je er toch twee.
Vandaag uitgeprobeerd.
Ik weet ook wel dat je ze met kartonnetjes kan maken.
Maar dit zou sneller en makkelijker zijn.
En natuurlijk onbeperkt bruikbaar.
Dus ja.
Het werkt.
En is echt sneller en makkelijker.
Slinger here we come.
Maar we beginnen klein.


5 opmerkingen:

  1. Jaaaa, die zag ik ook liggen en ik dacht: die moet ik hebben. Maar toen had ik zoiets van: tja, geld aan zoiets uitgeven terwijl je het ook van een kartonnetje kunt maken..Maar nu ik jou bericht zie, denk ik dat ik ze toch maar ga halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zijn ze echt zo handig? Hmm dan toch ook maar eens kijken. Wat scheetig die combi van het hertje met pompom trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze ook nog helemaal niet! :D Hmmm... misschien toch ook eens kijken wáar ze te koop zijn. Wat een prachtig hertje ook.. Kwam via via op je blog terecht, maar het is hier wel gezellig ;) dus blijf natuurlijk plakken!

    Warme groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig! Waar haal je die? Ik heb ook wel eens pompoms gemaakt op een vork (dat zag ik eens pinterest en zag er heel handig uit, alleen de pompoms worden er niet zo mooi op), maar dit ziet er super handig uit! Ik wil dit ook!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!