Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

More than Double Happiness

Tof.
Ik won een Chinese Kalender bij Franka van Mme Nosenose loves mail.


Ik volg haar nu een tijdje en ben altijd weg van de mooie post die ze maakt.
En Lucky Me.
Ze kon het niet laten rondom deze kalender ook snailmail te maken.

 
Mooi papier, eetstokjes, een brief bestempeld met een zelfgemaakte stempel van het Chinese teken voor Double Happiness: allemaal heel leuk en je kunt er hier meer over lezen.
Maar echt helemaal weg was ik van het kleine, voormalig lucifer-, doosje:



How cute is dat..?
Ik heb haar ondertussen ook post teruggestuurd.
Aangezien we dus allebei iets met luciferdoosjes hebben ging daar natuurlijk één van mijn MiMB*'s in.
Waar je al niet blij van kunt worden.
Lekker hoor.



2 opmerkingen:

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!