Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Beware

Soms heb ik enorme lol om danwel met mijn eigen debieligheden.
Deze week deed ik een klusje.
Dat al jaren, no kidding, op de to-do-lijst stond.
Ik was zo blij met mezelf.
En tegelijkertijd vond ik het zo belachelijk dat dit nu pas was gebeurd.
Toen kreeg ik een idioot idee.
Ik maakte het volgende briefje voor mister Moose (die wel vaker slachtoffer is van dit soort praktijken):
Ik hing het zo op dat hij het niet kon missen bij thuiskomst.
En heb de rest van de dag voorpret gehad over de verbazing en vragen die gaan komen.
Echt.
Mister Moose had werkelijk geen flauw idee waar het over ging.
En keek mij dus ook aan, zoals wel vaker moet ik bekennen, met zijn meewarige blik.
Uiteindelijk kwam hij er achter, na een aantal hints dat dan weer wel.
Weet jij al welk klusje het was?
Nee natuurlijk niet.
Rapapa Rapapa:
Ik heb ons al jaren achter de inbouwkledingkast verstopte lichtknopje bevrijd!
Hmhm.
Nee, nee, inderdaad, dat verdiend geen schoonheidsprijs.
Maar daar ging het nu even niet om.
En met de kast dicht zie je er Helemaal Niks van.
Mister Moose was heel trots op mij.

6 opmerkingen:

  1. whaaaaaaaaaaaa hahahahahaha ik dacht ook, waar gaat dit heen. Nee schoonheidsprijs verdient het niet maar als je er verder toch niets van ziet.... een beetje licht kan toch reuze handig zijn soms.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en het was echt moeilijk omdat je het ook niet met een handzaagje kon doen omdat de muur in de weg zat. Dit ging nu met de decoupeerzaag en was ook totaal onverantwoord ;-)

      Verwijderen
  2. ja idd van die kleine mankementen die dan maar zo altijd blijven liggen. Goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, zo herkenbaar die kleine rot klusjes waar je jaren tegen op kijkt, en die uiteindelijk met een half uurtje klaar zijn. Wacht altijd tot mijn man het gaat doen, maar die schiet helemaal niet op... zo heb ik vorige week zelf een hardhouten vloertje gemaakt in de kelder op de palets (vanwege hoog water in de kelder). Het ging echt heel snel en ben er zo trots op! Manlief had het waarschijnlijk beter gekund, maar dan had hij het zelf moeten doen. Ik ben er blij mee, nu vallen de aardappels tenminste niet steeds meer onder de pallet waar ik ze nooit terug kan vinden, tot er een halve meter wortel uit tevoorschijn komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert, fijne dag (of nacht?) nog!